Acum inteleg si mai bine drama traita de Iisus... cu cata dezamagire in glas a rostit acest dezgustatot verset:
"La ai Mei am venit si ai Mei nu m-au primit"
Elisabeta Brănoiu 5 septembrie 12:49
Troita de la raspantie de drumuri!
Sfânta Troiţă este ridicată de familia mea, la poarta noastra, în Numele Marelui - "SEMN"... (văzut cu mai mulţi martori!) O UŞĂ care strălucea pe CER şi pe margine o înconjurau razele Soarelui. Pe UŞĂ, străluciau razele curcubeului. "LEGĂMÂNT SFÂNT" cu Poporul Român, ca mai apoi, să devină pictată pe ea: "BLÂNDUL PĂSTOR şi oile Sale". Dumnezeu a grăit : "Voi face Pământ Nou şi Lume Nouă" şi nimeni şi nimic nu-L va împiedica pe Dumnezeu să-şi ducă "PLANUL SĂU" la îndeplinit!
Miracolele se întâmplă în jurul nostru, semnele lui Dumnezeu ne arată drumul, îngerii insistă să fie auziţi, dar noi, “Poporul Ales al lui Dumnezeu”, ignorăm MAREA BUCURIE, sau încă nu ne dăm seama, că suntem împresuraţi de extraordinar...
+AMIN+ Doamne ajută!
Florin-Constantin Ilie, commented on your post in Ortodoxia românească
Doamnă Brănoiu, aş zice că sunt fericit căci -...
Florin-Constantin Ilie 5 septembrie 20:28
Doamnă Brănoiu, aş zice că sunt fericit căci - iată! - întâlnesc în lumea virtuală (oups... să fie o "coincidenţă"?...) un sfânt... . Pardon! O "sfântă" în viaţă. Dar mi-e teamă ca această "dulceaţă" să nu ascundă în ea vreo amărăciune, şi încă nu oricare, ci veşnică.
Eu nu am auzit Sfânt (mă refer la Sfinţii adevăraţi care au găsit şi au şi intrat pe Uşa cea adevărată, nu pe una închipuită...) care să iasă din casă şi să strige în gura mare că l-a miluit Dumnezeu cu semne mari şi minuni.
Dna Brănoiu, cei ai Adevărului nu se propovăduiesc pe sine, ci Duhul Sfânt mărturiseşte aceasta despre ei.
Dar am auzit că li se va îngădui unor îngeri căzuţi (dar poate că deja se întâmplă aceasta...) să facă multe semne mari şi minuni, "ca să piardă, de va fi cu putinţă chiar şi pe cei aleşi" (sper să nu fiu iar socotit vreun mare tălmaci, acestea sunt simple lecţii de ortodoxie primite de noi toţi de la Părinţi, nu e nimic supranatural în aceste consideranţiuni pur logice).
Istoricul comentariilor
Elisabeta Brănoiu 5 septembrie 15:41
"Vai de cei ce zic raului bine si binelui rau!" Dar Tu, care stapanesti marile si potolesti turburarea valurilor, ridica-Te si ma ajuta! Risipeste neamurile care-imi doresc razboiu si infrangele cu puterea Ta. Tie ma rog: arata "slava minunilor Tale" si taria bratului Tau, ca eu n-am alta nadejde decat in Tine, Dumnezeul meu.
Elisabeta Brănoiu 5 septembrie 13:37
Eu am fost datoare sa va fac cunoscut, MESAJUL si daca nu veti crede, nu intrati pe USA care sta deschisa pe Cerul Romaniei noastre. Stati afara... Sarmanul NOE, pe vremea lui, in loc lumea sa se caiasca de pacate, il facea tot pe Noe "nebun'.
Paraschiva Macovei 5 septembrie 13:24
aveti mare dreptate
Ciobanu Stelica 5 septembrie 13:19
Doamna Branoiu,cred ca avea dreptate Florin Constantin Ilie.La inceput am crezut ca este dur cu dvs,insa...Duhovnicul dvs ce spune despre semnele astea?Doamne Sfinte,cata lume ratacita!!!Macar ,tine pt mata ,,semnele ,,astea.Te rog sa nu te superi,dar cunosc o multime de astfel de primitori de semne.Ia citeste matale ,,Despre Inselare,, a sfantului Ignatie Briancianinov si ia aminte le ceea ce spune sfantul acolo.Ma iertati,nu am dorit sa va supar,insa,prea de tot.Fiecare avem cate-o doaga,insa ratacirile astea pe care dvs le luati drept descoperiri,intrec orice limita.As vrea sa-mi spuneti parerea duhovnicului dvs.
Iordache Aurel
“e adeverirea vorbelor ,,cei dintai vor fi cei de pe urma , iar cei de pe urma vor fi cei dintai , Amin,adica biserica din vechime va fi cea dintai ! si reciproca : biserca cea dintai va fi cea originara adica cea din ,,urma sau din vechime , Amin,adica BISERICA CEA NEDEZBINATA CRESTINA ORTODOXO-KATOLICA ORIGINARA? , AMIN”.
Raspunsul meu:
Domnul Iordache Aurel, mi-aţi trimis acest articol şi pe Pagina mea, nu ştiu dacă aţi aşteptat vre un răspuns de la mine, dar plăcerea mă face să intervin:
,,cei dintâi vor fi cei de pe urmă, iar cei de pe urmă vor fi cei dintâi” Dragă Prietene, acest verset are o mare încărcătură spirituală!... şi nu poate fi răstălmăcit după bagajele noastre de cunoştinţe, ci Sf. Scripturi, pot fi răstălmăcite numai de oameni luminaţi de Dumnezeu! Cu mai multă exactitate, citind noi poveţele Sfinţilor Părinţi din Pateric care au avut o perfectă viaţă trăitoare în Hristos:
“Fraţii Părinţi ai Schitului au prorocit pentru neamul cel de pe urmă:
- Ce am lucrat noi? ziceau ei şi răspunzând unul din ei mai mare cu viaţa şi cu numele Ava Isarion, a zis:’’
- Noi, poruncile lui Dumnezeu le-am făcut! Şi răspunzând fraţii au zis:
- Dar cei după noi?... Oare ce vor face? Şi a zis:
- Vor să vină la jumătatea lucrului nostru! Si au zis fraţii:
- Dar cei după dânşii, ce? A zis Ava Isarion:
- Nu au nicidecum ‘’lucru’’ cei ai neamului şi rândului aceluia, ci va să vină lor ‘’ispită’’ mare. Şi cei ce se vor afla ’’lămuriţi’’ în vremea aceea, mai mari şi decât noi şi de cât părinţii noştri se vor afla!?!’’... (Patericul. Viaţa Sf. Isarion)
Iată, Bisrica este de la începuturi, UNA, şi ea STĂ, nu cade niciodată! Este singura Credinţă Curată Apostolescă şi Sabornicească Biserică pentru care şi-a dat viaţa Iisus şi Apostolii Săi. Trimiteri: “Silindu-vă să păziţi unitatea Duhului, întru legătura păcii. 4. Este un trup şi un Duh, precum şi chemaţi aţi fost la o singură nădejde a chemării voastre; 5. Este un Domn, o credinţă, un botez, 6. Un Dumnezeu şi Tatăl tuturor, Care este peste toate şi prin toate şi întru toţi. (Efeseni cap.4)
“Că o pâine, un trup, suntem cei mulţi; căci toţi ne împărtăşim dintr-o pâine.” (1Cor. 11-17).
Ce să înţelegem? Că acest verset se refară la “credincioşi”? DA. Ei au coborâşurile şi urcuşurile lor, pe calea duhovnicească:
“- Noi, poruncile lui Dumnezeu le-am făcut!” zice Avva. Ei erau nişte drept măritori-creştini! Dacă apunea soarele şi se aflau cu căruţa în gârlă, acolo dejugau boii. Ştiau că de când apune soarele Sâmbăta şi pănă Luni când răsare, nu le este permis înjugatul boilor. Pe când puterile noastre sufleteşti au slăbit, fiindcă s-a cuibărit nepăsarea faţă de Dumnezeu şi indiferenţa făţă de LEGE, de Porunci. Trimiterile ne conduc la “Alta este strălucirea soarelui şi alta strălucirea lunii şi alta strălucirea stelelor. Căci stea de stea se deosebeşte în strălucire”. (1Cor. 15 -41). Cine vor fi cei lămuriţi din cei de pe urmă, ajunşi înaintea Sf. Părinţi?!...
”Dar în vremea aceea, poporul tău va fi mântuit şi anume oricine va fi găsit scris în carte. 2. Şi mulţi dintre cei care dorm în ţărâna pământului se vor scula, unii la viaţă veşnică, iar alţii spre ocară şi ruşine veşnică. 3. Şi cei înţelepţi vor lumina ca strălucirea cerului şi cei care vor fi îndrumat pe mulţi pe calea dreptăţii vor fi ca stelele în vecii vecilor. 4. Iar tu, Daniele, ţine ascunse cuvintele şi pecetluieşte cartea până la sfârşitul vremii. Mulţi vor cerceta-o cu de-amănuntul şi va creşte ştiinţa”. (Daniel12- 1,2,3,4).
Deci, cine sunt, (şi cei de astăzi sunt), înţelepţii de pe urmă?!... ne spune foarte clar Daniel, dar nu “oricine propovăduieşte Cuvântul, ci numai cei scrişi în Cartea Vieţii!” Adică cei din Prima Biserică Apostolească şi Sabornicească de la începuturi. Să medităm oameni buni, ce este de făcut?!... şi cum pot fi lămuriţi şi cei ce s-au lepădat de această Una Credinţă, Una Biserică? Afând noi că la schisma de la anii 1054, un patriarh a zis: “Eu sunt mai mare decât voi toti, să mi se zică Papă, că eu deţin mormântul lui Petru pe care Iisus a întemeiat Biserica Sa. Deci să fiţi sub ascultarea mea”. Atunci şi-au aruncat anamatizări, unul altora.
Papa Paul, atuci când a venit în vizită, a ridicat această ANATEMA, sărutând pământul Romăniei, zicând : “Nu plecăm la UNIRE fără România”. In zadar, că nu s-au căit şi de păcatele lor, să se reîntoarcă la Bisrica mamă de unde s-au rupt. Acum Dumnezeu a dat GLAS Pământului: « Voi face Pământ Nou şi Lume nouă ! »
Iată, ne revine promovarea şi mediatizarea Credinţei Adevărate care a rămas neschimbată de la Iisus Hristos, pentru care şi-a dat viaţa să devenim toţi un singur Trup, cap fiindu-ne El, Dumnezeul Cerului şi al Pământului. Credinţa noastră trebuie să crească, să devenim înţelepţii pămantului, dacă vrem să devenim creştini autentici, altfel ne va fi nouă mai rău ca Sodomei şi Gomorei. Eu m-am ocupat de editarea acestei cărţi : « IEŞIŢI DIN EA, POPORUL MEU ! » Toţi zic că e ficţiune şi o ignoră! Sfânta Scriptură ne dă trimiteri:
“1. După acestea, am văzut un alt înger, pogorându-se din cer, având putere mare, şi pământul s-a luminat de slava lui, 2. Şi a strigat cu glas puternic şi a zis: A căzut! A căzut Babilonul cel mare şi a ajuns locaş demonilor, închisoare tuturor duhurilor necurate, şi închisoare tuturor păsărilor spurcate şi urâte. 3. Pentru că din vinul aprinderii desfrânării ei au băut toate neamurile şi împăraţii pământului s-au desfrânat cu ea şi neguţătorii lumii din mulţimea desfătărilor ei s-au îmbogăţit. 4. Şi am auzit un alt glas din cer, zicând: Ieşiţi din ea, poporul meu, ca să nu vă faceţi părtaşi la păcatele ei şi să nu fiţi loviţi de pedepsele sortite ei; 5. Fiindcă păcatele ei au ajuns până la cer şi Dumnezeu Şi-a adus aminte de nedreptăţile ei”.(Apoc, 18).
Mai meditaţi oameni buni!...
Răspunsul meu, pentru Florin-Constantin Ilie:
Puiule, eu nu îţi răspund tot cu acelaş duh de ceartă, totuşi sunt obligată să te întreb, ai citit vrodată Biblia?! (se vede că da), dar mai are la urmă şi Apocalipsa! Dacă zici că eşti în stare să tălmăceşti versetele ei, mai bine decât Sf. Părinţi, atunci ce ai înţeles din Apoc., vine Sfârşitul lumii?... că semnele sunt cutremurătoare asupra noastră (cei luminaţi văd aceasta). Oare nu stă scris că ne va deschide o UŞA, Cel ce deţine cheile ei?: ”Acestea zice Cel Sfânt, Cel Adevărat, Cel ce are cheia lui David, Cel ce deschide şi nimeni nu va închide şi închide şi nimeni nu va deschide.... iată, am lăsat înaintea ta o UŞA deschisă, pe care nimeni nu poate să o închidă” (Cap.3). Şi s-a deschis, omule, trezeşte-te! Cu siguranţă s-a deschis, dacă nu crezi, înseamnă că nu cunoşti GLASUL Păstorului nostru Iisus şi dacă nu te grăbeşti, vei bate şi va fi prea târziu să-ţi mai deschidă, cineva. Tu crezi, oare, că Dumnezeu doar te abureşte, aşa, ca politicienii?... Cum promit ei şi nu se ţin de cuvănt?... Ştiu eu ce ştiu, şi dacă minte Dumnezeu atunci voi pica şi eu de mincinoasă, dar eu sunt gata să-mi dau şi viaţa pentru CUVÂNTUL SĂU !....Sau aţi devenit aşa de neîncrezători că acum când a venit ADEVARUL nu-l mai credeţi ?... UŞA, încă, stă deschisă pe Cerul Romăniei noastre ! Dumnezeu ne-a făcut CHEMAREA să ne pregătim Haina de Nuntă la CINA NUNTII MIELULUI CERESC. E cu noi, “Aleşii Săi!”... ne-a îndemnat să ieşim dintre nelegiuiţii pământului care ne abate de la Una Credinţă, Unul Botez, Unul Trup Biserică, şi Unul Dumnezeu, Curata Credinţă Ortodoxă !... Şi, iată, am ieşit, că... după cum începuseră să se facă Unirea... aşa... cu ecumenismul?!... Doamne fereşte, eram cu toţii la Gheena. Dumnezeu coboară frumuseţile Raiului, deasupra Poporului nostru « Popor Ales », să-i descopere lui nemărginitele, necuprinsele şi nemaiîntâlnitele Frumuseţi şi Bogăţii Cereşti, să ştie pentru ce îndură martirajul, că a cunoscut câtă prigoană va veni peste el !... (şi n-a venit?) Totodată ne arată şi Cetatea Noului Ierusalim, adică Mireasa pregătită pentru Nuntă şi ne promite celor ce vom biruii că ne va face « Stâlpi ai Noului Ierusalim » : Iată ce am de gând să fac : « Pământ Nou şi Lume Nouă ! » zice Domnul
« Nu se ştie când », poate azi, poate mâine... sau va mai dura ani, că interesul antihristului este să ne ţină pe loc, să se piardă definitiv credinţa Ortodoxă, dar tu eşti sigur că haina ta e atât de curată şi nu-ţi pasă ? Sau poate nu vrei să intri, cine te obligă?... Stai afară dacă asta vrei !... Iisus n-a obligat niciodată pe nimeni, pe tine de ce te-ar obliga?...
Florin-Constantin Ilie, commented on your post in Cuvant ORTODOX
. Aşa este, părinte. " Plangeti-ma, lucratori...
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 06:21
.
Aşa este, părinte.
" Plangeti-ma, lucratori infrinati, pe mine, care sunt indaratnic si indracit cu pacatele si iubitor de dezmierdari! Plangeti-ma, cei miluiti, pe mine, care L-am amarit pe Cel Ce m-a miluit! Plangeti-ma, cei ce ati iubit cele bune si ati urat cele rele, pe mine, care am iubit cele rele si am urat cele bune. Plangeti-ma, cei cu viata imbunatatita, pe mine, cel ce numai cu chipul sunt imbunatatit, dar cu faptele sunt patimas si nebagator de seama. Plangeti-ma, cei ce bine ati placut lui Dumnezeu, pe mine, care am placut oamenilor. Plangeti-ma, cei ce dragostea cea desavirsita catre Dumnezeu si catre aproapele o aveti, pe mine, care numai cuvintele iubesc, dar cu lucrurile stau departe de adevarata dragoste. Plangeti-ma, cei ce aveti rabdare, si aduceti roade prisositoare Bisericii Domnului, pe mine, cel nerabdator si neroditor. Plangeti-ma cei ce fara de rusine si cu indrazneala va rugati lui Dumnezeu, pe mine, cel ce ma rusinez a cauta la fata Domnului. Plangeti-ma, cei ce aveti blandete, pe mine, cel ce sunt strain de blandete. Plangeti-ma, cei smeriti si curati cu inima, pe mine, cel ingamfat si mandru si necuviincios."...
De plâns sunt...
Istoricul comentariilor
Eugen Rosu
Eugen Rosu 6 septembrie 05:30
Florin, iti apreciez zelul pentru Ortodoxie si invataturile ei curate, dar cand vine vorba de a corecta pe cineva incearca sa folosesti si blandetea. Multumesc pentru intelegere si ascultare.
Eugen Rosu
Eugen Rosu 6 septembrie 05:28
Draga Elisabeta, nu am prea inteles legatura textului din Apocalipsa si comentariile lungi atasate. In primul rand atasamentel tale sunt foarte lungi. Te rog posteaza doar esentialul, punctul de vedere, iar daca chiar vrei sa scrii cat ai scris aici, posteaza ca documente. Citatul pe care tu il folosesti din Apocalipsa se reffre la Babilon ca marea desfranata (curva cea mare) vezi capitolul 17 din Apocalipsa. Este tarziu cand scriu acetse randuri si nu am avut rabdarea sa citesc tot ce ai scris, dar din ce am citit faci mari confuzii de termeni: ex: asociezi marea curva cu nasterea lui Hristos. NU am inteles asocierea textual cu doctrina mantuirii. Va sugerez ca pentru inceput sa va limitati la Sfintele Evanghelii de la Matei si Luca, iar apoi incepeti cu Faptele Apostolilor si cele doua Epistole catre Corinteni, iar dupa aceea mai vorbim. Nu incercati interpretarea Apocalipsei, pentru ca ati dovedit ca nu intelegeti mesajul liturgic/mantuitor al acestei carti. Va multumesc pentru intelegere si ascultare.
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 05:08
Domnilor admini, aveţi o opţiune la setările paginii prin care nu creează documente care cum vrea sau cum i se nă'zare...
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 05:05
...
@"...El a deschis deja USA pe Cer prin care va intra toate neamurile pamantului care-i va cunoaste GLASUL Pastorului , Iisus Hristos. USA sta deschisa numai pentru UNA SABORNICEASCA SI APOSTOLEASCA BISERICA CURATA (Ortodoxa) , pentru adevaratii FIi ai lui Dumnezeu..."
Doamna Brănoiu, dar chiar nu vă e ruşine? Cum adică "a deschis deja uşa"?
Ce vreţi să spuneţi, că uşa mântuirii a fost închisă şi abia acum, trimiţând un "înainte-mergător", s-a deschis...?
Dvs nu sunteţi conştientă de ce afirmaţi. Pentru că ceea ce spuneţi presupune că până acum "Uşa" a fost închisă, ceea ce este erezie crasă.
"USA" - scuzaţi-mă, dar poate folosiţi diacritice, dna româncă scriitoare... . Că pot să înţeleg USA=United State of America. Dar şi SUA sunt deschise demult, se dau vize dinaintea "viziunii dvs"...
Mă rog, fie ca USA să fie uşă, întrebarea se pune:
- Unde aţi mai văzut dvs ca o casă să intre pe propria ei uşă?
Sau dvs nu mai vedeţi casa din cauza uşii...?
Uitaţi ce este, dacă acum aţi descoperit Uşa mântuirii, ne bucurăm. Bine aţi venit în Casa Domnului - Biserica ortodoxă, în cămara BOR (că dvs spuneţi căî în România aţi "văzut" Uşa). Această Uşă este deschisă de 2000 de ani, nu ştim alţii pe unde au rătăcit până acum...
Dar ne rugăm să nu mai rătăcească de acum încolo şi să nu mai încurce uşile...
Doamne ajută!
P.S. - Doamne! De unde privesc un singur citat, din orice unghi l-aş privi din nou numai ciudăţenii...
"El a deschis deja UŞA pe Cer...".
Dnă, dumneavoastră mergeţi şi întrebaţi orice preot ortodox şi vă va răspunde adevărul: Cerul este deja în Biserică! Tot de 2000 de ani.
Măi, măi, măi...
Elisabeta Brănoiu 31 august 13:58
Sofia este o persoana reala ,sau un personaj de roman,o fictiune ? DA, mai reala ca oxigenul de care nu putem trai mai mult de 5 minute, numai ca sub alt nume.Si... din modestie a plecat in pelerinaj la Mormantul Domnului "IERUSALIM" si nu s-a mai intors. Va dau si citate din Sf. Scripturi: 3 "Şi voi da putere celor doi martori ai mei şi vor prooroci, îmbrăcaţi în sac, o mie două sute şi şaizeci de zile.
4. Aceştia sunt cei doi măslini şi cele două sfeşnice care stau înaintea Domnului pământului." (Apoc. -11) Era sa nu ma mai intorc pe aici, dar numai din frica de Dumnezeu sa nu gresesc cu ceva si sa ma arunce in iadul infiorator. Doamne fereste si pe dusmani, de dusmanii mei, vorba batranilor mei Asa sa ne ajute Dumnezeu"
Mateas Viorica 29 august 18:56
in fata lui Dumnezeu nu exista catolic ortodox trebue sa ne unim in rugaciune pentru noi toti nu sta scris care e la religia aleasa ,sa ne unim in rugaciune penntru noi toti caci ISUS e iubire e pace e liniste e totu ,doamne ajutane ca santem cu toti pacatosi
Badoi Teodora
Badoi Teodora 29 august 18:45
SCUZE (D-ZEU)
Badoi Teodora
Badoi Teodora 29 august 18:44
PANA LA URMA SI PREOTI SUNT TOT OAMENI CUCA SI CEILALTI.UNI MAI CU HAR SI MAI CU SARG,ALTII ALTFEL(CA SA MA EXPRIM BLAND)!CA IN ORICE MESERIE SI IN PREOTIE EXISTA SI UNII MAI SLABI.DAR PANA LA URMA CREDINTA IN d-ZEU A FIECARUIA DINTRE NOI ESTE MAI IMPORTANTA.fIECARE VA FI JUDECAT DUPA FAPTELE SALE SI NU DUPA RANG SAU AVERE.
Elisabeta Brănoiu 29 august 17:58
Cristina, draga copila, aici, cu astfel de pretentii incepe sa se ridice femeia?!... Offff.... Doamne! Vremurile de pe urma sunt si mai aproape dupa cum ma asteptam?!... Suna a "trambita luciferica!" Alunga-te Iisus Domnul, pe tine, vrajmas viclean, sa te certe sa piei din toata calea si tot cuprinsul copiilor nostri, din tara si de pretutindeni. Lasa-ne sufletele curate! Pleaca singur in iadul tau Duh necurat. +AMIN+.
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 05:08
Domnilor admini, aveţi o opţiune la setările paginii prin care nu creează documente care cum vrea sau cum i se nă'zare...
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 05:05...
@"...El a deschis deja USA pe Cer prin care va intra toate neamurile pamantului care-i va cunoaste GLASUL Pastorului , Iisus Hristos. USA sta deschisa numai pentru UNA SABORNICEASCA SI APOSTOLEASCA BISERICA CURATA (Ortodoxa) , pentru adevaratii FIi ai lui Dumnezeu..."
Doamna Brănoiu, dar chiar nu vă e ruşine? Cum adică "a deschis deja uşa"?
Ce vreţi să spuneţi, că uşa mântuirii a fost închisă şi abia acum, trimiţând un "înainte-mergător", s-a deschis...?
Dvs nu sunteţi conştientă de ce afirmaţi. Pentru că ceea ce spuneţi presupune că până acum "Uşa" a fost închisă, ceea ce este erezie crasă.
"USA" - scuzaţi-mă, dar poate folosiţi diacritice, dna româncă scriitoare... . Că pot să înţeleg USA=United State of America. Dar şi SUA sunt deschise demult, se dau vize dinaintea "viziunii dvs"...
Mă rog, fie ca USA să fie uşă, întrebarea se pune:
- Unde aţi mai văzut dvs ca o casă să intre pe propria ei uşă?
Sau dvs nu mai vedeţi casa din cauza uşii...?
Uitaţi ce este, dacă acum aţi descoperit Uşa mântuirii, ne bucurăm. Bine aţi venit în Casa Domnului - Biserica ortodoxă, în cămara BOR (că dvs spuneţi căî în România aţi "văzut" Uşa). Această Uşă este deschisă de 2000 de ani, nu ştim alţii pe unde au rătăcit până acum...
Dar ne rugăm să nu mai rătăcească de acum încolo şi să nu mai încurce uşile...
Doamne ajută!
P.S. - Doamne! De unde privesc un singur citat, din orice unghi l-aş privi din nou numai ciudăţenii...
"El a deschis deja UŞA pe Cer...".
Dnă, dumneavoastră mergeţi şi întrebaţi orice preot ortodox şi vă va răspunde adevărul: Cerul este deja în Biserică! Tot de 2000 de ani.
Măi, măi, măi...
Elisabeta Brănoiu 31 august 13:58
Sofia este o persoana reala ,sau un personaj de roman,o fictiune ? DA, mai reala ca oxigenul de care nu putem trai mai mult de 5 minute, numai ca sub alt nume.Si... din modestie a plecat in pelerinaj la Mormantul Domnului "IERUSALIM" si nu s-a mai intors. Va dau si citate din Sf. Scripturi: 3 "Şi voi da putere celor doi martori ai mei şi vor prooroci, îmbrăcaţi în sac, o mie două sute şi şaizeci de zile.
4. Aceştia sunt cei doi măslini şi cele două sfeşnice care stau înaintea Domnului pământului." (Apoc. -11) Era sa nu ma mai intorc pe aici, dar numai din frica de Dumnezeu sa nu gresesc cu ceva si sa ma arunce in iadul infiorator. Doamne fereste si pe dusmani, de dusmanii mei, vorba batranilor mei Asa sa ne ajute Dumnezeu"
Elisabeta Brănoiu 31 august 13:16
"Iisus ""aservind"" Romania ca model ?" Ooofff... sa nu va auda Sfintii Martiri ai neamului nostru care au inrosit cu sangele lor glia tarii Romanesti. Cate razboaie am dat altor neamuri sa le acaparam bunastarea lor si cati ne-au dat ele noua?!... Cititi cu atentie o carte care o s-o editeze in curand Mircea Dogaru: "Un gând care a speriat şi sperie în continuare Europa"
"Katyn-ul românesc - masacrul de la Fântâna Albă" Va dau si trimiteri: "Cel ce are urechi să audă ceea ce Duhul zice Bisericilor.
7. Iar îngerului Bisericii din Filadelfia scrie-i: Acestea zice Cel Sfânt, Cel Adevărat, Cel ce are cheia lui David, Cel ce deschide şi nimeni nu va închide şi închide şi nimeni nu va deschide:
8. Ştiu faptele tale; iată, am lăsat înaintea ta o uşă deschisă, pe care nimeni nu poate să o închidă, fiindcă, ................ "deşi ai putere mica"....................... tu ai păzit cuvântul Meu şi nu ai tăgăduit numele Meu.
9. Iată, îţi dau din sinagoga satanei, dintre cei care se zic pe sine că sunt iudei şi nu sunt, ci mint; iată, îi voi face să vină şi să se închine înaintea picioarelor tale şi vor cunoaşte că te-am iubit.
10. Pentru că ai păzit cuvântul răbdării Mele, şi Eu te voi păzi pe tine de ceasul ispitei ce va să vină peste toată lumea, ca să încerce pe cei ce locuiesc pe pământ.
11. Vin curând; ţine ce ai, ca nimeni să nu ia cununa ta.
12. Pe cel ce biruieşte îl voi face stâlp în templul Dumnezeului Meu şi afară nu va mai ieşi şi voi scrie pe el numele Dumnezeului Meu şi numele cetăţii Dumnezeului Meu, - al noului Ierusalim, care se pogoară din cer, de la Dumnezeul Meu - şi numele Meu cel nou" (Apoc. 3). Si iar de aici gasiti alte trimiteri.
Raspunsul meu
Elisabeta Brănoiu 31 august 12:39
"Unde ati gasit duneavoastra in Sfanta Scriptura sau in Sfanta Traditie ca Dumnezeu va incheia un legamant special cu poporul roman ?" Eu spun un ADEVAR din Adevarul Divin, prin relatia directa cu Dumnezeu, dar va pot da si trimiteri la Proorocul Isaia, care a marturisit si despre vremea de pe urma: 5.Luaţi aminte la cuvântul Domnului, voi care tremuraţi de El! Iată ce grăiesc fraţii voştri care vă urăsc şi vă prigonesc pentru numele Meu: "Să-Şi arate Domnul slava Sa şi noi să o vedem din bucuria voastră!" Dar ei se vor face de ocară.
6. Un glas! Un vuiet din cetate! Un glas din templu! Este glasul Domnului! El răsplăteşte vrăjmaşilor Săi după faptele lor.
7. Înainte de a se zvârcoli în dureri de naştere, ea a născut; înainte de a simţi chinul, ea a născut un fiu.
8. Cine a auzit sau cine a văzut unele ca acestea? Oare o ţară se naşte într-o singură zi şi un popor dintr-odată? Abia au apucat-o durerile naşterii şi fiica Sionului a şi născut fii!
9. Oare, Eu voi deschide pântecele fără să-l laţ să nască? Zice Domnul. Sau Eu, Cel ce fac să nască, îl voi închide?
10. Bucură-te, Ierusalime, şi voi, cei care îl iubiţi, săltaţi de veselie. Fiii în culmea veseliei, voi cei care îl plângeaţi!
11. Astfel ca voi să fiii alăptaţi şi să vă săturaţi la pieptul mângâierilor sale, să sorbiţi şi să vă desfătaţi la sânul slavei sale!
12. Acestea zice Domnul: "Vărsa-voi pacea peste el ca un râu şi slava popoarelor ca un şuvoi ieşit din albia lui. Pruncii lui vor fi purtaţi în braţe şi dezmierdaţi pe genunchi.
13. După cum mama îşi mângâie pe fiul ei şi Eu vă voi mângâia pe voi, şi voi veţi fi mângâiaţi în Ierusalim.
14. Când veţi vedea, inima voastră va tresări de bucurie şi oasele voastre vor odrăsli ca iarba. Şi mâna Domnului se va arăta slujitorilor Săi, iar urgia, peste vrăjmaşii Săi.
15. Căci Domnul vine în văpaie şi carele Lui sunt ca o vijelie, ca să dezlănţuie cu fierbinţeală mânia Lui şi certarea Lui cu văpăi de foc.
16. Domnul va judeca cu foc şi cu sabie pe tot omul şi mulţi vor fi cei ce vor cădea de bătaia Domnului! De aici gasiti alte multe trimiteri.
Elisabeta Brănoiu 31 august 12:26
"De ce scrieti OM cu majuscule ?" Poate ca i se cuvine cea mai mare cinste! "Şi omul, în cinste fiind, n-a priceput; alăturatu-s-a dobitoacelor celor fără de minte şi s-a asemănat lor.
13. Această cale le este sminteală lor şi celor ce vor găsi de bune spusele lor.
14. Ca nişte oi în iad sunt puşi, moartea îi va paşte pe ei" (PS 48).
Florin-Constantin Ilie:
« @" ...Ii puneti conditii lui Dumnezeu?!!"
Sunteţi Dumnezeu, dna Elisabeta?... »
Raspunsul meu:
Sa te ierte Dumnezeu şi să nu faci parte din caprele care vor sta dea-stânga Mântuitorului la Ziua cea grea a Judecăţii, că acolo va fi tot mândrul, înconjurat de întunericul laturei celei de la Miazănoapte... iadul! Că eu nu m-am făcut pe mine Dumnezeu. Am explicat in toate scrierile mele ca nici scriitoare nu sunt, ci am primit Manuscrisul : « IEŞIŢI DIN EA, POPORUL MEU ! » cu îndatorirea nu numai al edita, ci a distribuii Mesajul dincolo de coperţile Cărţii. Pentru asta, ca să fiu şi mai bine înţeleasă, voi posta şi aici, lecturarea acestei cărţi AMIN.
Istoricul comentariilor
Eugen Rosu
Eugen Rosu 6 septembrie 05:30
Florin, iti apreciez zelul pentru Ortodoxie si invataturile ei curate, dar cand vine vorba de a corecta pe cineva incearca sa folosesti si blandetea. Multumesc pentru intelegere si ascultare.
Eugen Rosu 6 septembrie 05:28
Draga Elisabeta, nu am prea inteles legatura textului din Apocalipsa si comentariile lungi atasate. In primul rand atasamentel tale sunt foarte lungi. Te rog posteaza doar esentialul, punctul de vedere, iar daca chiar vrei sa scrii cat ai scris aici, posteaza ca documente. Citatul pe care tu il folosesti din Apocalipsa se reffre la Babilon ca marea desfranata (curva cea mare) vezi capitolul 17 din Apocalipsa. Este tarziu cand scriu acetse randuri si nu am avut rabdarea sa citesc tot ce ai scris, dar din ce am citit faci mari confuzii de termeni: ex: asociezi marea curva cu nasterea lui Hristos. NU am inteles asocierea textual cu doctrina mantuirii. Va sugerez ca pentru inceput sa va limitati la Sfintele Evanghelii de la Matei si Luca, iar apoi incepeti cu Faptele Apostolilor si cele doua Epistole catre Corinteni, iar dupa aceea mai vorbim. Nu incercati interpretarea Apocalipsei, pentru ca ati dovedit ca nu intelegeti mesajul liturgic/mantuitor al acestei carti. Va multumesc pentru intelegere si ascultare.
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 05:08
Domnilor admini, aveţi o opţiune la setările paginii prin care nu creează documente care cum vrea sau cum i se nă'zare...
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 05:05...
@"...El a deschis deja USA pe Cer prin care va intra toate neamurile pamantului care-i va cunoaste GLASUL Pastorului , Iisus Hristos. USA sta deschisa numai pentru UNA SABORNICEASCA SI APOSTOLEASCA BISERICA CURATA (Ortodoxa) , pentru adevaratii FIi ai lui Dumnezeu..."
Doamna Brănoiu, dar chiar nu vă e ruşine? Cum adică "a deschis deja uşa"?
Ce vreţi să spuneţi, că uşa mântuirii a fost închisă şi abia acum, trimiţând un "înainte-mergător", s-a deschis...?
Dvs nu sunteţi conştientă de ce afirmaţi. Pentru că ceea ce spuneţi presupune că până acum "Uşa" a fost închisă, ceea ce este erezie crasă.
"USA" - scuzaţi-mă, dar poate folosiţi diacritice, dna româncă scriitoare... . Că pot să înţeleg USA=United State of America. Dar şi SUA sunt deschise demult, se dau vize dinaintea "viziunii dvs"...
Mă rog, fie ca USA să fie uşă, întrebarea se pune:
- Unde aţi mai văzut dvs ca o casă să intre pe propria ei uşă?
Sau dvs nu mai vedeţi casa din cauza uşii...?
Uitaţi ce este, dacă acum aţi descoperit Uşa mântuirii, ne bucurăm. Bine aţi venit în Casa Domnului - Biserica ortodoxă, în cămara BOR (că dvs spuneţi căî în România aţi "văzut" Uşa). Această Uşă este deschisă de 2000 de ani, nu ştim alţii pe unde au rătăcit până acum..
Dar ne rugăm să nu mai rătăcească de acum încolo şi să nu mai încurce uşile...
Doamne ajută!
P.S. - Doamne! De unde privesc un singur citat, din orice unghi l-aş privi din nou numai ciudăţenii...
"El a deschis deja UŞA pe Cer...".
Dnă, dumneavoastră mergeţi şi întrebaţi orice preot ortodox şi vă va răspunde adevărul: Cerul este deja în Biserică! Tot de 2000 de ani.
Măi, măi, măi...
Raspunsul meu la alta intrebare:
Silviu Damse 30 august 23:02
Sofia este o persoana reala ,sau un personaj de roman,o fictiune ?
Elisabeta Brănoiu 31 august 13:58
Sofia este o persoana reala ,sau un personaj de roman,o fictiune ? DA, mai reala ca oxigenul de care nu putem trai mai mult de 5 minute, numai ca sub alt nume.Si... din modestie a plecat in pelerinaj la Mormantul Domnului "IERUSALIM" si nu s-a mai intors. Va dau si citate din Sf. Scripturi: 3 "Şi voi da putere celor doi martori ai mei şi vor prooroci, îmbrăcaţi în sac, o mie două sute şi şaizeci de zile.
4. Aceştia sunt cei doi măslini şi cele două sfeşnice care stau înaintea Domnului pământului." (Apoc. -11) Era sa nu ma mai intorc pe aici, dar numai din frica de Dumnezeu sa nu gresesc cu ceva si sa ma arunce in iadul infiorator. Doamne fereste si pe dusmani, de dusmanii mei, vorba batranilor mei Asa sa ne ajute Dumnezeu"
Florin-Constantin Ilie commented on his post in Ortodoxia românească.
Doamne ajută! Rezultatul după 20 de ore (au...
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 17:12
Doamne ajută!
Rezultatul după 20 de ore (au mai rămas 52...):
- voturi pro = 2
- vot contra = 1
Istoricul comentariilor
Elisabeta Brănoiu
Elisabeta Brănoiu 6 septembrie 15:36
Multumesc Domnul Nelu, numele D-vs. sa fie scris in Cartea Vietii si dragostea lui Dumnezeu sa va insoteasca pretutindeni! AMIN.
Nelu Duca
Nelu Duca 5 septembrie 20:40
Şi eu sunt pentru
Florin-Constantin Ilie
Florin-Constantin Ilie 5 septembrie 20:30
Normal, eu unul sunt pro :)...
Mesaj original
Florin-Constantin Ilie
Florin-Constantin Ilie 5 septembrie 20:10
Doamne ajută!
Rog membrii şi adminii acestei pagini ca, timp de trei zile, să votăm propunerea de mai jos, făcută d-nei Brănoiu, care pretinde că are un manuscris revelat şi doreşte cu tot dinadinsul, să-l posteze aici.
"Doamnă Elisabeta Brănoiu,
vă rog, dacă aveţi de gând să propovăduiţi un manuscris de la care aveţi pretenţia că este revelat, să vă faceţi o pagină aparte şi cine vrea să vă cunoască manuscrisul să meargă acolo."
Dupapui Demorosan, commented on your post in Cuvant ORTODOX
Dupapui Demorosan 6 septembrie 10:15
#Elisabeta Brănoiu / fiti amabila si va treceti religia sa stie lumea cu cine are deaface ...nu va fie rusine sa scrieti daca sinteti ORTODOX ...Doamne ajuta!
Istoricul comentariilor
Silviu Damse
Silviu Damse 6 septembrie 09:38
Ar fi bine sa va orientati si duneavoastra dupa canoanele Bisericii -Branoiu
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 09:22
Dumnezeu*
Badoi Teodora 29 august 18:57
AMIN!
Mateas Viorica
Mateas Viorica 29 august 18:56
in fata lui Dumnezeu nu exista catolic ortodox trebue sa ne unim in rugaciune pentru noi toti nu sta scris care e la religia aleasa ,sa ne unim in rugaciune penntru noi toti caci ISUS e iubire e pace e liniste e totu ,doamne ajutane ca santem cu toti pacatosi
Raspunsul meu pentru Pr. Silviu Damse :
Sarut-mana Parinte, binecuvantati, de ce n-ati scris si Preot langa nume?... acum am intrat pe Pagina Sfintiei Voastre!... Si, Doamne ajuta si fratelui meu Dupapui Demorosan! E firesc ca eu aici, am picat ca musca in lapte, vorba proverbului stramosesc si pentru asta, ma simt vinovata. Am blog pe foarte multe SITE-uri, pe ele am trecut religia. Au trecut niste ani, de cand spun aceleasi lucruri si aproape ca miroase a fum creierul meu, dar acesta nu este un motiv sa nu continui sa-mi declar fara nicio rusine credinta. Deci, va raspund cu toata sinceritatea si cu draga inima la ultimul D-vs comentariu: "Elisabeta Brănoiu / fiti amabila si va treceti religia sa stie lumea cu cine are deaface..." "Religia ORTODOXA", Dragilor!... sunt mai ortodoxa decat toti ortodocsii din lume... (am voie sa spun , chiar imi este ingaduit). Nu, nu va mirati, sunt gata sa-mi dau oricand "viata" pentru Dumnezeu, Maica Domnului si toate Puterile Ceresti. Iubesc cu inima curata pe toti FRATII mei ortodocsi, si pentru ei mi-as da "viata" cu bucurie, numai sa nu-i mai aud ca vorbesc multe si nevrute! Dar cu teama a nu-L supara cu nimic pe Dumnezeu, rabd si ma las dispretuita si ma bucur ca intamin asa de mari greutati, aici pe pamant. Ceea ce am scris in toate articolele mele, e numai ADEVAR, si stiu ce spun cand spun acestea. Le-as spune si sub juramant, numai ca fratii mei ortodocsi, nu vor sa fie comunicativi. sau, probabil, nu vor sa se injosesca, ascultand la vorbele unei persoane atat de modesta, atat de inculta, fara nicio pregatire teologica. Recunosc, nu am nicio pregatire, am 67 de ani, am facut studiile pascand oile pe campuri. Nici nu cer nimanui vreo pretentie a mi se acorda merite deosebite. Aceasta a fost Voia lui Dumnezeu. Eu o implinesc cu draga inima si nu pot a urmarii intuitiile oamenilor, chiar daca ma lovesc nevinovata si-mi zic fara sa ma judece "eretica, habotnica sau alte cuvinte si mai grele". Mi s-au inchis toate barierele de comunicare cu oamenii si de acum am zis sa nu mai vorbesc cu oamenii despre Dumnezeu ci sa vorbesc numai cu Dumnezeu despre oameni. Poate nu prea suna bine, dar si de la Dumnezeu sunt mesaje care se aud si se pot citi si-n Sf. scriptura: "Le va fi lor rau mai mult decat Sodomei si Gomorei, ca sluga care-mi cunoaste VOIA MEA si nu MA asculta va fi batuta cu mai multe bice decat aceea care nu stie!" nu-mi amintesc acum unde scrie si Sfintia voastra e mai competent decat mine sa recunoasca acest verset. De ce s-a ajuns aici? Nu pot raspunde si nici nu sunt eu aceea cere sa dau socoteala in locul altcuiva. Eu am doar Sfanta Datorie sa constientizez despre "MESAJUL" dezvaluit Acestui ostenit si impovarat popor care de 2000 de ani, a mers frumos si cuminte dupa Iisus Hristos, cahiar daca L-a mai suparat cateodata. Daca doriti eu mai pot posta Lecturarea cartii: "IESITI DIN EA, POPORUL MEU!" a carei autor sunt. Veti intelege mai multe. Mi-ar prinde bine o incurajare, dar daca drumul meu este numai barire, tot ii dau slava si marire lui Dumnezeu.
•
Florin-Constantin Ilie
Doamne ajută!
Rog membrii şi adminii acestei pagini ca, timp de trei zile, să votăm propunerea de mai jos, făcută d-nei Brănoiu, care pretinde că are un manuscris revelat şi doreşte cu tot dinadinsul, să-l posteze aici.
"Doamnă Elisabeta Brănoiu,
vă rog, dacă aveţi de gând să propovăduiţi un manuscris de la care aveţi pretenţia că este revelat, să vă faceţi o pagină aparte şi cine vrea să vă cunoască manuscrisul să meargă acolo."
Îmi place • • Dezabonează-te • acum 20 ore
o
o Lui Nelu Duca îi place asta.
o
Nelu Duca Şi eu sunt pentru
acum 19 ore • Îmi place
Ciobanu Stelica, commented on your post in Cuvant ORTODOX
Cred ca este corecta hotararea aceasta,de-a...
Ciobanu Stelica 6 septembrie 10:02
Cred ca este corecta hotararea aceasta,de-a parasi grupul ,fiindca aici,in cazul ei,este vorba de altceva,nu este vorba de-o simpla controversa,ci de ratacire,de antiortodoxie.Dar sa stiti,ca ea in mintea ei nu vede asa lucrurile.Chiar apar modificari functionale in creier.
Ciobanu Stelica 6 septembrie 09:49
Corect.Aveti dreptate,parinte.Asa este.Nu e vorba de aruncat cu piatra in aproapele,insa este foarte evidenta ratacirea doamnei.Cred ca nu are nici duhovnic!Bine,acum,trebuie totusi sa-i vorbim cu dragoste,nu sa facem jocul diavolului.Eu cred ca ceea ce nu se poate indrepta cu vorba,se poate indrepta cu rugaciunea.
Silviu Damse 6 septembrie 09:09
Va trebui sa va rugam sa parasiti acest grup,daca nu vreti sa va intoarceti la Ortodoxie.Creati confuzie.- Branoiu
Silviu Damse 6 septembrie 09:07
De ce nu permiteti comentariile directe la textele dumneavoastra ? -pt Elisabeta Branoiu
Silviu Damse 6 septembrie 08:52
Pot publica si ereticii ca sa putem combate ereziile.
Florin-Constantin Ilie 6 septembrie 06:21
.
Aşa este, părinte.
" Plangeti-ma, lucratori infrinati, pe mine, care sunt indaratnic si indracit cu pacatele si iubitor de dezmierdari! Plangeti-ma, cei miluiti, pe mine, care L-am amarit pe Cel Ce m-a miluit! Plangeti-ma, cei ce ati iubit cele bune si ati urat cele rele, pe mine, care am iubit cele rele si am urat cele bune. Plangeti-ma, cei cu viata imbunatatita, pe mine, cel ce numai cu chipul sunt imbunatatit, dar cu faptele sunt patimas si nebagator de seama. Plangeti-ma, cei ce bine ati placut lui Dumnezeu, pe mine, care am placut oamenilor. Plangeti-ma, cei ce dragostea cea desavirsita catre Dumnezeu si catre aproapele o aveti, pe mine, care numai cuvintele iubesc, dar cu lucrurile stau departe de adevarata dragoste. Plangeti-ma, cei ce aveti rabdare, si aduceti roade prisositoare Bisericii Domnului, pe mine, cel nerabdator si neroditor. Plangeti-ma cei ce fara de rusine si cu indrazneala va rugati lui Dumnezeu, pe mine, cel ce ma rusinez a cauta la fata Domnului. Plangeti-ma, cei ce aveti blandete, pe mine, cel ce sunt strain de blandete. Plangeti-ma, cei smeriti si curati cu inima, pe mine, cel ingamfat si mandru si necuviincios."...
De plâns sunt...
La 2:52pm în Septembrie 7, 2011, elena sebisanelena sebisan a spus...
Draga Prietena Elisabeta Branoiu:
Nu cauta sa fii ca altii, nu-i asculta pe cei care-ti contesta deciziile. Incearca sa fii tu insuti. Mergi pe drumul pe care l-ai ales si nu privi inapoi cu regret. Trebuie sa-ti asumi riscuri pentru a-ti indeplini visele.
O zi cat mai placuta cu multa fericire , bucurie si vise implinite !


Nu ignorati acesta carte..."iubirea de sine" este o moarte care nu te apropie de Dumnezeu...
Iar tu... esti inconjurat de dusmani
care se napustesc asupra ta, din stanga si din dreapta, daca nu te ingradesti pe toate partile cu scutul credintei, repede vei putea fi ranit!
Aceasta carte vine ca un scut, (o sabie) cu care sa ne aparam de cei potrivnici. Aduce in inimile tuturor celor binecredinciosi, luminarea mintii, ajutor in necazuri si dureri si ne uneste prin iubire sfanta cu Mantuitorul nostru, prezent prin "Lucrarea Duhului Sau"
"Nepasarea si indiferenta" ucide. Ce ucide?... Dumnezeul tau pe care il ignori!..."Deci asa graieste Domnul: Opriti-va de la caile voastre. Priviti si intrebati de caile celor de demult, de calea cea buna si mergeti pe dansa si veti afla odihna sufletelor voastre" (Isaia 6; 16).
Doamne Iisuse Hristoase, opreste-ne gandul ratacitor si infrunta navala ispitelor ce s-au napustit asupra noastra. Trimite bratul Tau in ajutorul nostru si zdrobeste cumplitele fiare, ca sa gasim pacea si Taria Ta. Porunceste vanturilor si furtunii, spune valurilor marii sa taca, iar vanturilor sa nu mai sufle, si sa se faca liniste pe tot pamantul. Trimite Harul Tau sa imprastie norii negri care stau deasupra pamantului, iar Lumina Adevarului Tau sa lumineze cugetele tuturor si se va face Lumina. Ca suntem pamant sterp si intunecos, pana ce vom primi Harul Tau.Toarna roua cereasca in inimile noastre, trimite ape bogate in evlavie peste acest pamant uscat, ca sa aduca roada buna si folositoare. Ridica-ne sufletul doborat de greutatea pacatelor. Indrepteaza-ne dorintele catre cer, ca sa gustam din izvorul fericirii vesnice.
"Spre iconomia plinirii vremurilor ca toate sa fie iarasi unite in Hristos, cele din ceruri si cele de pe pamant - toate intru El.- Intru care si mostenire am primit, randuiti fiind mai inainte dupa randuiala Celui ce toate le lucreaza, potrivit sfatului Voii Sale. (Efes. 1; 10, 11).
"IESITI DIN EA POPORUL MEU !" pag.213.














Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu